Autor: Thom Singer
Titlu original: The ABC’s of Networking
Editura: Curtea Veche
„Networking de la A la Z” promite ca „te va determina sa analizezi felul in care interactionezi cu clientii actuali si cu alte persoane apartinand comunitatii tale de afaceri.„
Cartea iti prezinta abilitati si actiuni care te vor ajuta sa faci networking de calitate. Ideea principala a cartii este aceea ca este important sa fii tu util celorlalti inainte ca acestia sa faca ceva pentru tine. Oamenii iti vor intoarce favorul. Exista si alti factori care contribuie la construirea si dezvoltarea unei retele de contacte, dar mai mult decat atat autorul prezinta modalitati prin care sa creezi relatii de afaceri profitabile. Toate aceste cai au un motor care ghideaza rezultatele, iar acesta esti chiar tu.
Autorul iti ofera posibilitatea de a-ti testa coeficientul de networking printr-un chestionar online a carui adresa o gasesti in paginile cartii.
Iti ofer cateva „mostre” din cartea „Networking de la A la Z”
„Daca vrei sa te deosebesti de concurenti, creativitatea este obligatorie.”
„Daca faci schimb de carti de vizita cu cineva, asta nu inseamna ca persoana respectiva devine automat parte a retelei tale de contacte.”
„Daca nu ii intrebi pe cei din jur ce asteapta de la tine, nu vei sti niciodata cum sa le oferi asta.”
„Fii tu insuti, in cea mai buna varianta a ta, insa nu fi fals.”
„Un email, o nota scrisa de mana sau un telefon nu poate astepta mai mult de trei zile, altfel nu vei fi decat o amintire confuza.”